niedziela, 10 maja 2009

o czym sie mowi





Ten miesiac zawiera jedna wyjatkowo madra date ...Dzien ktoremu kazdy z nas zawdziecza powrot do dziecinstwa i wyjatkowo cenny dar przemiany , niezaleznie od pochodzenia , wychowania czy tempa w jakim dzis - dorosly juz przeciez , zyje i pracuje .


Mam na mysli - Dzien Matki wiec chcac specjalnie wyrazic potrzebe tkwiaca odwiecznie w kazdym z nas - wszystkim duzym i malym dedykuje zebrane tu teraz - mysli i cytaty .






- Im dluzej zyje , tym bardziej moj umysl zaglebia sie w pieknosc tego swiata ... Ukochalem dotyk trawy pod stopami i dzwiek strumienia plynacego obok mnie , szum wiatru w koronach drzew , zawsze byl muzyka dla moich uszu , a oblicze pol czesto pokrzepialo mnie na duchu , bardziej niz twarze ludzi .


Jestem zakochany w tym swiecie . Uprawialem jego ziemie , zbieralem jego plony , czekalem na jego pory roku i zawsze zalem to co posialem .


Wspialem sie na szczyty swiata , wedrowalem po jego lasach. Przemierzalem jego pustynie , czulem ostrze jego mrozow , uciazliwosc jego upalow , dokuczliwosc jego deszczow , gwaltownosc jego wiatrow ... ale zawsze i wszedzie czekaly na mnie piekno i radosc ....

- John Burrougghs.






Otwieraj bramy , niech ludzie ktorych spotkasz - ze zdumieniem odkrywaja swoja zwielokrotniona wartosc . Umiej budzic nadzieje i otaczac radoscia . Buduj mocne mury ktore nie dziela ale daja schronienie . Nie uciekaj zatrzaskujac drzwi , wybaczaj zeby na nowo zaufac .


Niech twoje bezpieczenstwo nie zalezy od ilosci kluczy tylko od sily milosci ...

- Agnieszka Bienkowska .






I zeby nie brakowalo tajemnicy


zyj w przeczuciu przestrzeni i czasu ktore jeszcze nie zostaly odkryte , rzeczywistosci ktora na razie dawana jest w ulamkach


niech nie slabnie twoja wytrwalosc ...


Niech w twoich tajemnicach i oczekiwaniach bedzie zawsze piekno a z Twoich odkryc niech rodzi sie dobro...

- Agnieszka Bienkowska






- Nade wszystko nie zapominajmy ze akt dobroci jest sam w sobie aktem szczescia , jest on owocem wewnetrznego zycia , radoscia i zadowoleniem , swiadczy o spokojnych godzinach i dniach spedzonych na najsloneczniejszych szczytach duszy ...

- Maurice Maeterlinck.




Jestes wsparciem, dziekuje Ci za to ...

Jestes dobrym slowem , slucham Cie kiedy mowisz...

Jestes nadzieja , zawsze mam Cie przy sobie .

To cudowne - byc z Toba zawsze i wszedzie .

Dziekuje Ci ze kiedy czuje gniew - uwalniasz mnie od niego , wypelniajac mnie soba , bo jestes ... miloscia .

Nawet teraz siedzac spokojnie i zastanawiajac sie nad Twoja wspanialoscia , czuje ze jestes...



Ja mam Ciebie i los

blekitne niebo i chmury

ja mam rzeke i staw

i pola mam i gory


ja mam ptaki w przestworzach

i lake cala w kwiatach

ja mam wyspy i morza

spojrz jaka jestem bogata


ja mam gwiazdy na niebie

i deszcz mam snieg i grad

ja mam Ciebie-Ciebie -Ciebie

mam wiec juz caly swiat...

- Zofia Kobylewska .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz