poniedziałek, 31 stycznia 2011

Piosenkarka POP - Dadawa ....






DADAWA  -    znaczy   - SURREALISTYCZNY KSIEZYC ...


Dadawa, której prawdziwe nazwisko to Zhu Zheqin, była studentka w południowej części miasta Guangzhou, i  kiedy wygrała konkurs talentów TV na początku lat 1990 rozpoczela sie jej niecodzienna katiera.
Ale pomimo znalezienia się w fast-track pop gwiazdy,najmłodszych lat życia cenila swiadomosc subkultur panstwa Chinskiego  i kariera muzyczna  stala sie tego wlasnie wyrazem .
"(Growing Up) Stworze muzyke mojego pomyslu  i wyobrażam sobie ze  pewnego dnia będę  samotnie, podróżowac  po całym świecie", -  mówila wszystkim.
Fantazja i wyobraznia  sprowadzily ja do Tybetu , Tam wlasnie powstal album  1995 " sister drum "



"To naprawdę zaskakoczylo  mnie," mówi. "Przez jakiś czas byłam  nieszczęśliwa , bo nie spodziewałam sie  nastepstw i konsekwencji Bylam mlodym muzykiem . Mam jednak  nadzieję, że w przyszłości, z innego młodego pokolenia,powstana artysci jak   ja , który nie beda musieli stawić czoła tego rodzaju problem."


Uwazam ze kazdy czlowiek w moim kraju ,  musi zrobić napewno  coś od siebie , zwłaszcza dla kultur etnicznych ,  mniejszości... Wiesz, ludzie lubią kulturę, kiedy podróżuje tam tu  czy tam , mówią  - " wow to fantastyczne  ". jednak  zawsze myślą że czego nie ma tu  - jest zbyt  daleko od nich .... "To wlasnie  upewnilo mnie , że nalezy uczynic krok bysmy  mogli jakos  nawiazac kontakt , obcowac ze soba nawzajem ...pomimo  rozmiarow naszego kraju ."





...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz